Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
niezgodności produktu z umową.
Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?
W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako konsument masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
1. adres e-mail: info@amaderm.pl, na który możesz wysłać reklamację;
2. adres Sprzedawcy AMADERM Sp. z o.o., ul. Stacyjna 5, 30-851 Kraków;
3. telefon kontaktowy: w dni robocze 8: 00 do 16: 00 (opłata jak za połączenie standardowe – wg.cennika właściwego operatora: (12) 657 40 40
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.
Informacje dodatkowe:
Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu sklepu.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
[Wzór formularza reklamacji_2025_naprawa/wymiana]
[Wzór formularza reklamacji_2025_obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy bez naprawy/wymiany]
[Wzór formularza reklamacji_2025_odstąpienie od umowy po naprawie/wymianie]
[Wzór formularza reklamacji_2025_obniżenie ceny po naprawie/wymiana]